Hírek

Egy transz fiú szívmelengető története az új Starbucks reklámban

A Starbucks egy transznemű fiúval a főszerepben mutatja meg, mennyit jelenthet a transz közösségnek, amikor valóban azon a néven szólítják őket, amelytől úgy érzik, önmaguk lehetnek.

A #whatsyourname című reklám kapcsán legalább 100 ezer fontot adományoz a kávéházlánc a Mermaids jótékonysági alapítványnak, amely célja, hogy segítse a transznemű fiatalokat az Egyesült Királyságban – írja a Pink News.

A reklámban egy fiatal transznemű férfi, James több hasonló helyzeten megy keresztül, ahol a születésekor kapott nevén szólítják. A Jemma nevet hallja, amikor az orvoshoz hívják, amikor átveszi a csomagját, és amikor az apukája bemutatja őt a barátainak. A reklám végén azonban James a Starbucksba látogat. Ott a James nevet mondja a baristának, aki azt írja fel a papírpohárra, majd hamarosan a nevét is hallhatja, amikor elkészült az itala.

 

 

Egy olyan esetről van szó, amelyet sok transznemű ember megtapasztalt már élete során, és többen is tetszésüket nyilvánították ki a Twitteren.

„Ez egy kedves, autentikus történet. Sokat fog jelenteni azoknak a transz gyerekeknek, akik majd látják. Köszönöm” írta népszerű Twitter-fiókján Dad Trans, aki egy transznemű gyermek édesapja.

A reklám díjat is nyert a Diversity in Advertising nevű versenyen, amelyet a sokszínűségnek szentelnek. Mindeközben a Starbucks céljául tűzte ki, hogy legalább 100 ezer fontot adományoz a Mermaids alapítványnak, és amelyet a külön erre az alkalomra készített sellőuszonyra emlékeztető sütemények eladásával terveznek előteremteni.

A különleges süteményeket már árusítani is kezdték az Egyesült Királyságban, ahol a vásárlók örömmel fogadták az újítást, és persze fontosnak tartják a transznemű gyermekek támogatását is.

 

 

 

 

Previous post

Egy apuka inkább börtönbe vonulna, csak ne halljon a fia a melegek elfogadásáról

Next post

Legendás drag queenről neveznek el parkot New Yorkban