Hírek

Egy homofób teniszlegenda szerint az ő templomát Jézus vére majd megvédi a koronavírustól

A világszerte terjedő koronavírus-járvány ellenére a homofób nézeteiről hírhedt – és azokra roppant büszke – teniszlegenda, Margaret Court bejelentette, hogy temploma továbbra is otthont ad az istentiszteleteknek, mert „Jézus vére” úgyis megvédi őket a koronavírustól.

 

Margaret Court

 

Court korábban „utálatos szexuális gyakorlatnak” titulálta a homoszexualitást, a melegeket Hitlerhez hasonlította, azt állította, hogy a leszbikus teniszjátékosok megkörnyékezik a fiatalabb társaikat, és hogy a transznemű gyermekek egyenesen az ördögtől valóak. Ezek után nem csoda, hogy 2018-ban az Év homofóbja címet is elnyerte. Court elkötelezett híve a pünkösdi egyháznak, aki teológiai képzés után lelkész lett és 1995-ben saját gyülekezetet alapított Ausztráliában – írja a Pink News.

A jelenleg tomboló koronavírus-járvány miatt a világ számos pontján a templomok is felfüggesztették az istentiszteleteiket (így a vírus még arra is képes volt, hogy például az amerikai kisegyházaknál megakadályozza a melegek átnevelő terápiáját). Margaret Court temploma, a Victory Life Centre azonban nem áll be a sorba.

„Egyetértünk abban, hogy a COVID-19 nem fog megkörnyékezni sem minket, sem pedig a templomunkat. Mindennap imádkozunk érted, tudván, hogy mindannyiunkat védelmez Jézus vére. Mindenki kényelme érdekében elérhetőek kézfertőtlenítők az összes oldalunkon. Azt szeretnénk, hogy mindenki tájékozódjon a helyzetről, és a szívünk megvédi és biztosítja mindenki biztonságát, ezért folytathatjuk közösen az istentiszteletet, amely a szokásos módon fog zajlani.”

Ezután a nyilatkozatban egy bibliai idézetet tüntettek fel:

„Mert azt mondtad te: Az Úr az én oltalmam; a Felségest választottad a te hajlékoddá; Nem illet téged a veszedelem, és csapás nem közelget a sátorodhoz.”

 

 

Previous post

A Kszi, Simon sorozata nem elég családbarát, de egy felnőtt nő és egy kisfiú csókja igen

Next post

New York két meleg költője: a bohém O’Hara és a fejedelmi Whitman – interjú Gerevich Andrással