Hírek

Április végéig tart az idei globális LMBTQ felmérés

Arról sok szó esik, hogy a társadalmi elfogadáshoz nagyban hozzájárul a közösség láthatósága. Ezt segítheti többek között az is, ha a cégek és a piaci döntéshozók is felismerik, hogy az LMBTQ közösség nem egy láthatatlan csoport, hanem érdemes számolni velük és rájuk is odafigyelni. Ahogy egyre több márka készít meleg szereplőket és párokat felvonultató reklámokat, vagy kiállnak nyíltan az LMBTQ ügyek támogatása mellett, úgy nő közösségünk láthatósága.

Idén 12. alkalommal indul útjára az a másfél hónapig tartó, globális felmérés, amit az egyik legnagyobb LMBTQ piackutató cég, a Community Marketing & Insights (CMI) szervez. Az online kérdőívet tavaly 131 országból több mint 41 ezren töltötték ki. A San Francisco-i székhelyű piackutatót még 1992-ben alapították a közösséghez tartozó szakemberek, hogy segítsenek megmutatni az LMBTQ embereket. Elemzéseiket mára éppúgy használják állami intézmények és az üzleti élet vezetői, mint ahogy hivatkozik rájuk a CNN vagy a New York Post.

Kutatási céllal készülő felméréseik eredményeit a részletes elemzésekkel együtt minden évben bárki számára elérhetővé teszik, ami adott esetben akár politikusok döntéseit is befolyásolhatja.

Ezért tartjuk fontosnak, hogy mi is csatlakozzunk. A CMI hazai partnereként a Humen tavaly kapcsolódott be először a projektbe, és a részvételetek minden várakozásunkat felülmúlt. Olyan sokan töltöttétek ki Magyarországról az online kérdőívet, hogy az a friscói szakembereket is meglepte, ezért idén már magyarul is elkészítették.

Ha van kedvetek és körülbelül 10 percetek, akkor  április 30-ig töltsétek ki a globális LMBTQ kérdőívet, és segítsünk megmutatni magunkat! Változtassuk meg a világot!

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin