Hírek

100 ezer fogyott már el a Lush melegeket támogató szappanjából

Az Amerikai Egyesült Államokban a júniust Pride hónapként tartja számon a közvélemény. A média is ekkor foglalkozik legtöbbet a LMBT-jogokkal és a legtöbb amerikai város ekkor tartja a maga melegfelvonulását. Idén a Lush e hónap keretében saját homofóbia ellenes kampányt is indított, amelynek keretében a  márka üzleteiben világszerte kapható volt egy arany színű, csillámporos szappan, rajta a #GAY IS OK felirattal – a magyarországiakban is.

A Lush egyik budapesti üzletében

A különleges, citrus illatú szappant csak azokban az országokban nem lehetett kitenni az üzletekbe, ahol a homoszexualitást törvény bünteti, vagy életben van a melegpropagandát tiltó törvény, mint például Oroszországban. Ennek ellenére a különleges szappan a világ többi részén óriási siker volt, százezer darab eladásából közel fél millió dollár bevétel folyt be, ami százezer dollárral meghaladta az eredeti célkitűzést.

A Lush a sikeres kampány lezárásaként közleményt tett közzé, miszerint a befolyt összeget jótékony célra kívánják felhasználni. Október 31-ig várják LMBT-szervezetek jelentkezését az alábbi linken. E felajánlással arra is fel kívánják hívni a figyelmet, hogy az LMBT-jogokkal foglalkozó szervezetek nagyon sok esetben alulfinanszírozottak, a mindennapi fennmaradásra is alig telik, a munkatársak pedig javarészt önkéntesként végzik munkájukat, egy fillér anyagi támogatás nélkül, a szabadidejükben.

Previous post

Meleg és biszexuális színészek sora szerepel az Amerikai Horror Story új évadában

Next post

Melegmagazin címlapján a One Direction énekese