Életmód

Globális LMBTQ felmérés indult – Idén mi is csatlakozunk

Már 11. alkalommal indítják el az LMBTQ közösség másfél hónapig tartó, globális felmérését. Idén hivatalos partnerként a HUMEN is csatlakozott a kezdeményezéshez.

 

Az egyik legnagyobb LMBTQ piackutató cég, a Community Marketing & Insights (CMI) szervezésében lebonyolított felmérés online kérdőívét 150 országból 45 ezren töltik ki évről évre. A San Francisco-i székhelyű piackutatót még 1992-ben alapították az LMBTQ közösséghez tartozó szakemberek, hogy segítsenek megmutatni a közösséget. Elemzéseiket mára éppúgy használják állami intézmények és az üzleti élet vezetői, mint ahogy hivatkozik rájuk a CNN vagy a New York Post.

Arról sok szó esik, hogy a társadalmi elfogadáshoz nagyban hozzájárul a közösség láthatósága. A társadalmi elfogadást segítheti azonban az is, ha a cégek és a piaci döntéshozók is felismerik, hogy az LMBTQ közösség nem egy láthatatlan csoport, hanem érdemes számolni velük és rájuk is odafigyelni. Ahogy egyre több márka készít meleg szereplőket és párokat felvonultató reklámokat, vagy kiállnak nyíltan az LMBTQ ügyek támogatása  mellett, úgy nő a közösség láthatósága.

Ezért tartjuk fontosnak, hogy mi is csatlakozzunk az idei globális felméréshez.

Kutatási céllal készülő felmérései eredményeit a CMI részletes elemzésekkel együtt minden évben bárki számára elérhetővé teszi, ami adott esetben akár politikusok döntéseit is befolyásolhatja. Változtassuk meg a világot!

 

 

A globális kérdőív kitöltése körülbelül tíz percet vesz igénybe. Jelenleg négy nyelven érhető el, de az alábbiakban részletes segítséget, valamint a kérdőív magyar fordítását is megtaláljátok.

A kérdőívet EZEN A LINKEN éritek el.

A nyitóoldal üdvözlő szövege alatt található az a négy nyelv (angol, spanyol, francia, német), amelyen a kérdőív elérhető. Akinek segítségre van szüksége, az alábbiakban megtalálja a kérdések és a lehetséges válaszok magyar fordítását.

Az egyszerűség kedvéért a kitöltés megkezdéséhez válasszuk az ENGLISH menüpontot.

1. OLDAL
AZ ÜDVÖZLŐ MENÜ SZÖVEGE

“Kedves résztvevők,

Legyetek részesei a CMI éves, sorrendben már tizenegyedik, az LMBT közösséget vizsgáló felmérésének! A felmérésben való részvétel fontos visszajelzést ad az LMBT médiának és szervezeteknek, és hiteles adatokat nyújt azoknak a vállalatoknak, akik érdekeltek a közösség kiszolgálásában, akik szponzorálják közösségünk jótékonysági kezdeményezéseit, és támogatják saját LMBT munkavállalóikat. Az LMBT közösséget érintő éves felméréseinkben 150 országból 45 ezren vesznek részt.

Mindazok, akik 2017. május 15-ig kitöltik kérdőívünket, megnyerhetik a 20 db 50 dollár értékű készpénz- vagy ajándékutalványunk egyikét.

A kérdőív kitöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe.

Köszönjük szépen!

A kérdőív kitöltéséhez kérünk, kattints az alsó NEXT (következő) gombra.”

Thomas Roth, elnök
Community Marketing & Insights

 

2. OLDAL
KITÖLTÉSE NEM KÖTELEZŐ!
AZ E-MAIL CÍM MEGADÁSÁVAL A KUTATÁSI CÍMJEGYZÉKBE KERÜLHETÜNK BE

“Tiszteletben tartjuk az adataidat! A Community Marketing & Insights független közvéleménykutató céget 1992-ben alapították, központja San Francisco-ban található, tulajdonosai és munkavállalói is LMBT személyek. Soha nem használjuk kutatási címjegyzékünket marketing célokra, és soha nem adjuk el kutatási adatbázisunkat. Hozzájárulásod nélkül nem kerülsz kutatási címjegyzékünkbe. Rendszerint havi két emailt küldünk különböző kutatási projektekre való felhívással (köztük több kitöltéséért díjazás is jár). Mindig eldöntheted, melyik projektben szeretnél részt venni, és bármikor leiratkozhatsz, amivel kikerülsz a címjegyzékünkből.”

Igen, csatlakozom az LMBT kutatási címjegyzékhez! E-mail cím megadása (opcionális):

AKÁR MEGADJUK AZ E-MAIL CÍMÜNKET, AKÁR NEM, TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

3. OLDAL
KÉRDÉS
Egy kicsit szeretnénk rólad kérdezni.

Melyik évben születtél?
(Click here to choose) – legördülő menüből kiválasztható a születési év

Hogyan határoznád meg magad az LMBTQ közösségen belül? (Többet is bejelölhetsz, ami érvényes rád.)

FELSOROLÁS
leszbikus vagy meleg nő
meleg férfi
biszexuális nő
biszexuális férfi
transznemű
transz nő
transz férfi
queer
questioning (aki éppen folyamatában van saját genderidentitása, irányultsága, genderkifejezései kialakításának)
interszex
nem bináris (a férfi-nő fogalmakkal nem meghatározható)
agender (nem nélküli, magát nem tudja sem férfiként, sem nőként meghatározni)
genderqueer
genderfluid (átmenetet képvisel férfi és nő között)
nembináris (a heteroszexuális-homoszexuális fogalmakkal nem meghatározható)
pánszexuális
aszexuális
azonos nemhez vonzódó
LMBT ügyeket támogató heteroszexuális
heteroszexuális férfi
heteroszexuális nő
egyéb, azaz:

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

4. OLDAL
KÉRDÉS
A következő állítások közül melyik írja le legjobban a kapcsolati státuszodat? (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek!)

FELSOROLÁS
egyedülálló / nem vagyok kapcsolatban
hivatalosan házas
bejegyzett élettársi kapcsolat vagy élettárs
kapcsolatban és együtt is élünk (jogilag nem elismert státusz)
kapcsolatban, de nem élünk együtt (randizás)
eljegyezve
özvegy
azonos nemű pártól elvált
ellenkező nemű pártól elvált
többszemélyes kapcsolatban
nem szeretnék válaszolni

AMENNYIBEN KAPCSOLATBAN ÉLSZ, ÚJ KÉRDÉS JELENIK MEG:
Azt választottad, hogy valamilyen kapcsolatban élsz. Hogyan határoznád meg?

FELSOROLÁS
azonos nemű pár
ellenkező nemű pár
önmagát nem bináris rendszerben azonosító pár (a pár legalább egyik tagja nem férfiként vagy nőként határozza meg magát)
más, éspedig:

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

5. OLDAL
KÉRDÉS

Melyik országban élsz? (Az USA és Kanada után az országok ábécé sorrendben követik egymást)

(Click here to choose) – legördülő menüből kiválasztható Hungary, azaz Magyarország

 

6. OLDAL
KÉRDÉS

Melyik településtípus írja le legjobban azt a helyet, ahol élsz?

FELSOROLÁS
nagyváros
közepes méretű város
kisváros
előváros
kistelepülés / falusi részekkel övezve
falusi környezet

KÉRDÉS
Mennyire értesz egyet az állításokkal?

FELSOROLÁS
LMBT-barát városban vagy közösségben élek
LMBT-barát megyében élek
LMBT-barát országban élek

Az alábbi lehetőségek választhatóak:
Strongly agree = határozottan egyetértek
Somewhat agree = inkább egyetértek
Somewhat disagree = inkább nem értek egyet
Strongly disagree = határozottan nem értek egyet

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

7. OLDAL
KÉRDÉS
Az alábbi állítások közül melyik írja le legjobban a munkaerőpiaci helyzetedet? (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek)

FELSOROLÁS
alkalmazott, teljes munkaidőben
alkalmazott, részmunkaidőben (egy vagy több állás)
szabadúszó vagy vállalkozó
munkanélküli
tanuló
nyugdíjas
megváltozott munkaképességű
egyéb / a fentiek közül egyik sem

Az első három lehetőség választásával újabb kérdést kapunk:

Azt jelölted be, hogy teljes munkaidős alkalmazott, részmunkaidős alkalmazott, vagy pedig szabadúszó/vállalkozó vagy. Olyan pozícióban vagy, amiben irányítod a cég pénzügyeit vagy beszerzési döntéseit?

FELSOROLÁS
igen
nem
nem vagyok benne biztos

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

8. OLDAL
KÉRDÉS
Vannak gyermekeid?  (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek)

FELSOROLÁS
Igen, 18 év alatti gyermeke(i)m van(nak), és velem él(nek).
Igen, 18 év alatti gyermeke(i)m van(nak), és nem velem él(nek).
Igen, 18 évnél idősebb gyereke(i)m van(nak).
Nincs
Nem kívánok válaszolni

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

9. OLDAL
KÉRDÉS
Szeretnél gyerek(ek)et a jövőben? (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek)

FELSOROLÁS

Igen, remélem, hogy 3 éven belül lesz(nek) gyereke(i)m.
Igen, remélem, hogy 4 vagy több év múlva lesz(nek) gyereke(i)m.
Nem.
Nem vagyok benne biztos.

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

10. OLDAL
KÉRDÉS
Számodra mik a legfontosabb célkitűzések az LMBT mozgalmat illetően a következő 10 évet tekintve?

Kérlek, jelöld be azokat az ügyeket, amikért önkénteskednél, adakoznál, amiket támogatnál, amikben részt vennél, stb.

Csak a számodra legfontosabbakat válaszd ki!

FELSOROLÁS – FIGYELEM! A LEHETSÉGES VÁLASZOK VÉLETLENSZERŰ SORRENDBEN KÖVETIK EGYMÁST!

LGBT youth, anti-bullying and/or teen suicide issues
LMBT fiatalok zaklatás-ellenes és/vagy fiatalkori öngyilkosságát megelőző ügyek

International LGBT rights
nemzetközi LMBT jogok

Breast cancer education and care
mellrák felvilágosítás és gyógyítás

Reduce the social & legal obstacles of LGBT parenting
az LMBT gyermekvállalás társadalmi és jogi akadályainak csökkentése

Stopping anti-LGBT “religious freedom” legislation
megállítani a vallásra hivatkozó, melegellenes jogszabályozást

Supporting LGBT political candidates
LMBT politikus-jelöltek támogatása

Expanding LGBT roles and influence in sports communities
LMBT szerepvállalás és jelenlét növelése a sport közösségekben

Expanding LGBT roles and influence in religious communities
LMBT szerepvállalás és jelenlét növelése a vallási közösségekben

Supporting LGBT-friendly political candidates
LMBT-barát politikus-jelöltek támogatása

Protecting and expanding marriage equality
a házassági egyenlőség védelme és kiterjesztése

Expanding LGBT senior care
az LMBT idősek gondozásának növelése

Expanding LGBT roles, visibility and influence in rural areas
a vidéki LMBT szerepvállalás és láthatóság növelése

Ethnic / racial equality within the LGBT community
etnikai egyenlőség az LMBT közösségen belül

Transgender rights
transznemű jogok

HIV education and care
HIV felvilágosítás és gyógyítás

Workplace equality
munkahelyi egyenlőség

None of the above
a fentiek egyike sem

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

11. OLDAL
KÉRDÉS
Szerinted az alábbiak száma nőni vagy csökkenni fog az elkövetkező 10 évben?

LEHETSÉGES VÁLASZOK
Will increase = nőni fog
About the same = kb ugyanennyi lesz, mint most
Will decrease = csökkenni fog

FELSOROLÁS – FIGYELEM! A LEHETSÉGES VÁLASZOK VÉLETLENSZERŰ SORRENDBEN KÖVETIK EGYMÁST!

Number of LGBT dedicated websites
LMBT témájú honlapok száma

Number of local LGBT newspapers
helyi LMBT újságok száma

Proportion of LGBTs living in “LGBT neighborhoods”
LMBT személyek aránya a melegnegyedekben

Number of LGBT political non-profits
LMBT ügyekben politizáló civil szervezetek száma

Number of people who identify as transgender, genderqueer or non-binary
A magukat transzneműként, genderqueerként, vagy nem binárisként meghatározók száma

Number of people who identify as bisexual
A magukat biszexuálisként meghatározók száma

Number of non-LGBT “straight allies”
Heteroszexuális LMBT-támogatók száma

Number of LGBT retirement communities
LMBT nyugdíjas közösségek száma

Number of bars and nightclubs specific for the LGBT community
Az LMBT közösségre specializálódott bárok és klubok száma

Number of local LGBT sports teams / leagues
Helyi LMBT sportcsapatok, szövetségek száma

Number of LGBT community centers
LMBT közösségi központok száma

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

12. OLDAL
KÉRDÉS:

Kérlek, mondd meg…

FELSOROLÁS
Részt vettél a városodban a 2016-os pride-on?
Részt veszel/vettél a városodban a 2017-es pride-on?

LEHETSÉGES VÁLASZOK:
Yes = igen
No = nem
No Pride in my area = nincs pride ott, ahol élek

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

13. OLDAL
KÉRDÉS
Egy ötpontos skálán hogyan értékelnéd a jelenlegi pénzügyi helyzetedet?

FELSOROLÁS

5 – nagyon pozitívan, nagyon jó a pénzügyi helyzetem
4 – pozitívan, pénzügyileg jobb a helyzetem, mint a legtöbbeknek
3 – semlegesen, anyagilag rendben vagyok, de éppen csak
2 – negatívan, anyagilag leszakadóban vagyok
1 – nagyon negatívan, küzdelmes kijönnöm anyagilag

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

14. OLDAL
KÉRDÉS
A következő részben az LMBT reklámozásról kérdezzük a véleményedet.

A következő kifejezéseket és képeket gyakran használják marketing célokra, hogy elérjék vagy megcélozzák a közösséget. Kérünk, jelöld be, milyen érzés számodra, amikor azt látod, hogy ezeket cégek használják.

LEHETSÉGES VÁLASZOK:
Positive = pozitív
Neutral = semleges
Negative = negatív

FELSOROLÁS
LMBTQI
MLBT
queer
meleg és leszbikus
meleg-barát
LMBT
LMBT-pártoló
a “szivárvány” szó használata
LMBT-barát
LMBTQ
LMBT+
a “szivárvány” használata képen/grafikusan

KÉRDÉS
LMBT-barát cégektől vásároltál már valaha szándékosan és tudatosan bármit az alábbiak közül?

FELSOROLÁS
szállodai szoba
alkohol márka (bor, sör vagy alkohol)
banki vagy pénzügyi szolgáltatás
számítógép vagy otthoni elektronikai eszköz
élelmiszerbolti termék
lakberendezési termék
szépségápolási és pipere cikkek
repülőjegy
autó
a fentiek egyikét sem

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

15. oldal
KÉRDÉS

Az elmúlt 12 hónapban melyik cégektől vagy márkáktól vásároltál LMBT-barát elveik vagy gyakorlatuk miatt? Tíz választ adhatsz. (Hagyd üresen, ha nem volt ilyen.)

Az elmúlt 12 hónapban melyik céget vagy márkát bojkottáltad LMBT-ellenes elveik vagy gyakorlatuk miatt? Tíz választ adhatsz. (Hagyd üresen, ha nem volt ilyen.)

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

16. OLDAL
KÉRDÉS
Az elmúlt 12 hónapban te egyedül vagy a pároddal ketten vásároltatok az alábbiak közül valamit? (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek)

FELSOROLÁS
új mobiltelefon
új laptop vagy asztali számítógép személyes használatra
otthoni audiovizuális elektronikai eszköz (kb. 145 ezer forintnál drágább)
új ház vagy lakás
új öltöny, ruha, vagy drága ruházati cikk (kb. 145 ezer forintnál drágább)
konyhai eszköz (kb. 145 ezer forintnál drágább)
bútor (kb. 145 ezer forintnál drágább)
nyaraló vagy üdülési jog
új autó vásárlása vagy lízingelése
nagyszabású lakásfelújítás
a fentiek egyike sem

KÉRDÉS
Az elmúlt 12 hónapban vásároltál az alábbiak közül? (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek)

FELSOROLÁS
jegy profi sportcsapat meccsére
kulturális előadásra jegy (balett, opera, hangverseny)
CSAK USA LAKÓI SZÁMÁRA: nonprofit adománygyűjtő rendezvényre 100 dollár vagy annál drágább jegy
szépségszalon szolgáltatása vagy wellnes szolgáltatás
rövid utazás 1-3 vendégéjszakával
színházjegy
4 éjszakánál hosszabb nyaralás
könnyűzenei koncertjegy vagy zenei fesztivál
a fentiek egyike sem.

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

17. OLDAL
KÉRDÉS
Az elmúlt 12 hónapban a következő utazási szolgáltatások közül mennyit vettél igénybe?

FELSOROLÁS
menettérti repülőjegyek nyaralás vagy pihenés céljából
szállodában töltött éjszakák száma nyaralás vagy pihenés céljából
menettérti repülőjegyek üzleti célból
szállodában töltött éjszakák száma üzleti célból

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

18. OLDAL
KÉRDÉS
Mennyire valószínű, hogy a következő 12 hónapban az Egyesült Államokba utazol?

FELSOROLÁS
nagyon valószínű
inkább valószínű
inkább valószínűtlen
nagyon valószínűtlen

Ha valószínűtlen a válaszod:
Miért valószínűtlen, hogy a következő 12 hónapban az Egyesült Államokba utazz? (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek)

FELSOROLÁS
más úti célt részesítek előnyben
az új kormányzati/elnöki intézkedések miatt
nincs elég pénzem
nincs elég időm
nem valószínű, hogy külföldre utazok
nehéz amerikai vízumot beszerezni
túl hosszú a repülőút
negatív híreket hallottam az USA-ról
biztonsági okok miatt
nem érzem, hogy LMBT személyként szívesen fogadnának
nem érzem, hogy külföldiként szívesen fogadnának
a magas bűnözés miatt
egyéb okokból

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

19. OLDAL
KÉRDÉS
Mennyi alkoholos italt fogyasztottál az elmúlt hét napban otthon, étteremben és/vagy bárban?

FELSOROLÁS
sör
világos sör
fehér bor
vörös bor
“tiszta alkohol” (például vodka, gin)
“sötét alkohol” (például bourbon, whiskey)

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

20. OLDAL
KÉRDÉS
Az elmúlt 30 napban olvastad-e az alábbi nyomtatott termékeket?  (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek!)

FELSOROLÁS
a városomban megjelenő LMBT kiadványok/újságok
országos LMBT magazinok

Bármelyiket is választjuk, egyenként meg kell adni, hogy általában hányan olvassák a magazint (magadat is beleszámolva)

FELSOROLÁS

1 (csak én)
2 (én és egy másik személy)
3 (én és két másik személy)
4+ (én és három vagy több személy)

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

21. OLDAL
KÉRDÉS
Változott-e az érdeklődésed az LMBT médiával (újságok, honlapok, stb) az elmúlt 12 hónapban?

LEHETSÉGES VÁLASZOK:
Increased = nőtt
Same = változatlan maradt
Decreased = csökkent

FELSOROLÁS
helyi LMBT újságok és magazinok olvasása
országos LMBT újságok olvasása
LMBT honlapok/blogok látogatása
LMBT hírlevelek olvasása
mobil LMBT randialkalmazások használata
nem randi célú LMBT alkalmazások használata

KÉRDÉS
Az elmúlt 30 napban néztél vagy hallgattál valamit az alábbiak közül?  (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek)

FELSOROLÁS
LMBT honlapok/blogok
LMBT hírlevelek
LMBT rádióadás (streaming is)
LMBT podcast
LMBT témájú tévécsatorna
LMBT témájú YouTube csatorna
LMBT mobilalkalmazás (nem randi)
LMBT mobilalkalmazás (randi)
A fentiek egyikét sem

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

22. OLDAL
KÉRDÉS
Van-e profilod és az elmúlt 30 napban használtad-e legalább heti egyszer az alábbi közösségi média-felületeket és randi oldalakat/alkalmazásokat?  (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek)

FELSOROLÁS
Facebook
Flickr
Picasa
Google+
Instagram
LinkedIn
Pinterest
Snapchat
Tumblr
Twitter
Vine
YouTube
meleg férfiaknak szánt randialkalmazás
leszbikusoknak szánt randialkalmazás
bármilyen randialkalmazás, ami nem LMBT-specifikus
A fentiek egyikét sem

KÉRDÉS
Az elmúlt 12 hónapban néztél vagy részt vettél az alábbiakban?  (Jelöld be azokat, amik rád érvényesek)

FELSOROLÁS
Filmet többségében LMBT karakterekkel.
Tévéműsort LMBT szereplővel.
Voltál LMBT filmfesztiválon.
Voltál LMBT pénzgyűjtő rendezvényen, gálán.
Voltál pride eseményen (otthon vagy utazás közben)
Voltál/részt vettél LMBT sporteseményen
Adományoztál LMBT szervezet(ek)nek.
Önkénteskedtél LMBT szervezet(ek)nél.
Felkerestél LMBT közösségnek szánt bárt/klubot.
Felkerestél LMBT személyek körében népszerű városrészt.
A fentiek egyikét sem.

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

23. OLDAL
KÉRDÉS
Melyik kategória írja le legjobban a háztartásod adózás előtti összbevételét?

FELSOROLÁS
25.000 euró (7,7 millió forint) alatt
25.000 euró és  49.999 euró ( 7,7 millió és 15,4 millió forint) között
50.000 euró és  74.999 euró (15,4 millió és 23,1 millió forint) között
75.000 euró és  99.999 euró (23,1 millió és 30,8 millió forint) között
100.000 euró és 149.999 euró (30,8 millió és 46,2 millió forint) között
150.000 euró és 249.999 euró (46,2 millió és 77,0 millió forint) között
250.000 euró (77,0 millió forint) vagy több
Nem kívánok válaszolni

KÉRDÉS
Kérünk, jelöld az etnikai vagy kulturális hátteredet. (Azt válaszd, amelyik a leginkább megfelel.)

FELSOROLÁS
arab /közel-keleti
ázsiai /ázsiai leszármazott
fekete / afrikai leszármazott
latin /hispán leszármazott
észak-amerikai bennszülött
csendes-óceáni
dél-ázsiai / indiai-pakisztáni régió
fehér /európai leszármazott (nem-hispán)
vegyes etnikumú
egyéb
Nem kívánok válaszolni.

KÉRDÉS
Mi a legmagasabb iskolai végzettséged?

FELSOROLÁS
középiskolai végzettség
felsőfokú tanfolyami végzettség
főiskolai diploma
egyetemi diploma
egyéb / nem kívánok válaszolni

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

24. OLDAL

Az üdvözlő oldal szövegének ismétlése található itt. Az e-mail cím megadásával a kutatási címjegyzékbe lehet bekerülni. A megadása szükséges, ha szeretnénk részt venni a nyereményjátékban. Az alatta szereplő két opció a következő:

FELSOROLÁS
és…
Szeretnék részt venni a nyereményjátékban és további kutatásokban.
Csak a nyereményjátékban szeretnék részt venni.

TOVÁBBLÉPNI A NEXT GOMBRA VALÓ KATTINTÁSSAL LEHET.

 

25. OLDAL

Legalul a SUBMIT gombbal lehet beküldeni a válaszainkat.

Magát az utolsó oldalt nem kötelező kitölteni. Meg lehet adni, honnan érkeztél ide kitölteni a kérdőívet, minket Humen Media Group név alatt találsz meg. Valamint be lehet jelölni az összes olyan magazint, honlapot, szervezetet, amit követsz vagy támogatsz.

Reméljük, tudtunk segíteni a kitöltésben. Köszönjük, hogy szántál rá időt és hozzájárultál az LMBTQ közösség globális felméréséhez!

 

 

 

Previous post

Magyar tervezők nemzetközi kifutón, avagy a Mercedes-Benz elindította design márkanagyköveti és Designer Exchange Programjait

Next post

Betiltottak egy reklámot Chicagóban, mert a pasi túl szexi benne